Паперова упаковка

З чого починається пакет

Заваріть собі ароматної кави або чаю, кому що більше подобається і підійдемо до народження пакета.

Незрозумілих термінів тут не буде, ми не Вікіпедія 🙂 Це стаття повинна допомогти вам замовити пакет так, що б не зламати ваш мозок.

З історичної точки зору, ви будете безумовно праві, якщо це чудо поліграфічної індустрії назвете кульком, але запам’ятайте:

Сьогодні кульок — це П/Е виріб!

А ми ж будемо говорити про паперові пакети.

Народження пакета, це свого роду диво. Все одно, що приготувати смачний пиріг, багатошаровий з заварним кремом та безліччю складних інгредієнтів.

Призначення. Доля пакета

Головне питання зрозуміти для чого пакет потрібен і що ви хочете їм або в ньому донести.

Відповіддю може бути: під одяг, рекламну продукцію, алкоголь, квіти, подарунки клієнтам, для реклами вашого бренду (і що б потім в ньому ще пів року носили судочок з гречкою) 🙂

Далі. Необхідно визначити на яку цільову аудиторію буде направлено ваше послання, тобто пакет. Випадковий перехожий на виставці, гламурна дівчина, улюблений клієнт…

Від цього залежить розмір і іноді матеріал пакета.
 
виды бумажного пакета

Розмір таки має значення…

З чого починається пакет? Звичайно ж з розміру.

Він може бути великий, середній, маленький, величезний.

Є три параметра: висота, ширина (горизонталь) і глибина.

Ми допоможемо підібрати потрібний розмір.
 
размер бумажных пакетов

Матеріал?

Тепер необхідно підібрати матеріал.

Дуже часто ми думаємо, що чим щільніше папір (наприклад, 300-400 гр/м2) — тим міцнішим і витривалим по навантаженню і кількості використань він буде.

Насправді — це помилкова думка, так як папір з великою щільністю не призначений для виготовлення пакетів.

Ми підберемо найвдаліший варіант згідно з вашими побажаннями і очікуванням.
 
раскладка бумаги дизайнерской

Переходимо до начинки: дизайн пакета

Начинка може бути як з одного інгредієнта, так і мікс кількох, на перший погляд непоєднуваних між собою. Нанесення зображення пантонів (pantone) або повнокольоровий (CMYK).

  • нанесення логотипу на пакет
  • CMYK — повнокольоровий друк пакета (як зовні так і всередині)
  • pantone — якщо є затверджений корпоративний стиль і колір, тоді ви просто вказуєте номери пантонів і пакет повністю відповідатиме вашому корпоративному стилю

Також можуть бути використані «родзинки» в начинці: тиснення фольгою, конгрев, вибірковий глянсовий лак.

Вишенька на торті

Для того щоб правильно прикрасити наш пиріг / пакет, потрібно підібрати відповідні ручки. Вони можуть як шнурки різного плетіння, стрічки, висічна ручка, кручені з крафта, дизайнерські.

Стрічки. Для зав’язок або просто прикрас.

На цьому етапі ми можемо додати пакету лиску — вишеньку на нашому торті.

Смачного!
вишенька на торті

Рассчитать стоимость бумажных пакетов

1 балл2 балла3 балла4 балла5 баллов (2 оценок, средняя оценка: 5,00 из 5)
Loading...